GUESTBOOK

Pages

Thursday, January 7, 2010

WATPE YE ARI NI??

hai...ari ni aku sempat jgk workout td..dpt bakar lg 400 kcal..yahooo
Walaupun sebenarnya ari ni mood tak bape best..sedih sgt sbb hubby dah naik kapal td...
Pagi td hntar hubby kat LCCT...die gi Kota kinabalu...Ni mlm2 tdo srg222....ermmmm...nangis la jawabnya..

Pada korang yang sian kat aku, rajin2 la chat kat my blog ye..coz aku rasa sunyi sgt sbb hari2 blk keje, hubby mesti usik2 aku..suka buat lawak..sampai aku ketawa besar..

Sepanjang die cuti kat umah 3 bulan, aku rasa seronok sgt..takpele...kena la tunggu smpai ari raya baru die cuti...

Lagi satu nak inform, td aku timbang..my weight lose lg 600 gram..yahoo...

ADe lg satu, hubby cakap kalo aku berjaya smpai target berat aku, die janji nak belikan aku handbag LV tau...eeee...ni buat aku bersemangat nak kurus ni..

Lastly...I am gonna miss my hubby so muchh...muahppkkkk...

No comments:

Post a Comment