GUESTBOOK

Pages

Sunday, October 9, 2011

AKU NAK KURUS PART 1

7hb october 2011 , aku memulakan operasi menguruskan badan dengan mengunakan produk LB life booster dan Life cleanse. Rasa LB booster ni ok la juga , rasa kopi dan cokolat. aku minum LB life booster ni 30minit selepas sarapan pagi seperti yang disarankan minum selepas makan.
Pada waktu petang macam biasa aku jogging atas treadmill paling lama pun 1jam ke 2 jam dan sebelum makan malam aku minum Life Cleanse 30 minit sebelum makan seperti yang sarankan oleh hubby.

2-3 hari ni perubahan yang aku rasa ialah kerap buang air besar setelah aku cuba produk tu , itu pertanda baik yang menunjukkan ianya ada kesan positif buat masa ni. Mengenai berat badan masih statik belum ada nampak perubahan dalam masa 2-3 hari ni cuma aku rasa lebih bertenaga dari sebelumnya.

Oklah aku rasa ini je informasi buat masa ni.....apa apa hal pun aku akan update lagi pasal keberkesanan produk ni.

produk info :http://goodlifestyle4all.blogspot.com/search/label/Kurus%20badan

No comments:

Post a Comment