GUESTBOOK

Sunday, October 16, 2011

BAHAN PENYEBAB KANSER DALAM KOSMETIK DAN PRODUK KEGUNAAN HARIAN PART 1

Korang mesti panik kalo terbaca tajuk diatas tu...tapi sumenye memang benar cuma kita sahaja yang tak tahu. Antara yang produk yang menyebabkan kanser memang banyak sampai aku sendiri takut nak pakai...ntah la zaman sekarang ni penuh dengan pengunaan bahan kimia. Antaranya adalah....:-

1.Sabun mandi
2.Syampu rambut
3.Ubat gigi
4.Buihan mandian dan losen bayi
5.bedak talkum
6.Ubat kumur
7.Krim pembersih muka
8.Gincu bibir
9.Pendandan rambut
10.Pembayang mata ( eye shadow)
11.Minyak wangi
12.Gel rambut
13. Deodoran
14.Krim cukur
dan banyak lagi yang aku sendiri pun takut nak ceritakan kat sini , apa apa pun senarai yang aku berikan diatas pun sudah cukup membuat anda gerun......huhuhuhu

No comments:

Post a Comment