GUESTBOOK

Pages

Friday, October 7, 2011

TAHUKAN ANDA PERUT DIPENUHI DENGAN BAKTERIA

Seorang dewasa biasanya mwmbawa 5kg sisa najis didalam usus besar.Jika dibiarkan terlalu lama didalam usus,ia akan diekstrak semula oleh tubuh untuk penambahan nitrien. Lama kelamaan,saiz najis akan bertambah halus sehingga is boleh diserap oleh salur darah. Melalui salur darah, apabila sis najis ini teredar ke seluruh badan, ia mula membinasa setiap organ dan sel darah badan kita.
Usus besar merupakan pusat pembersihan toksin. Oleh itu, kesihatan usus adalah berkaitan dengan kesihatan kita. Anggaran dalam tubuh kita ada 100 trilion bakteria, ia boleh terbahagi kepada 400 jenis, beratnya adalah 1 kilo. Usus besar kita seumpama medan perang,100 trilion bakteria ini sering berperang didalam, virus baik dapat membantu usus besar berfungsi menjaga kitaran usus kita dan mengurangkan pembiakan bakteria berbahaya.


Satu produk berkesan untuk tujuan ini adalah LIFE CLEANSE ianya bagus bagi membantu pembiakan virus baik , mengisi keperluan untuk bakteria baik dan bertujuan bagi pembuangan toxin dan menjaga kitaran usus.


Sekiranya kitaran usus kita berjalan dengan baik ianya juga dapat menghalang pertambahan lemak dan sekali gus membakar lemak dengan sempurna.Penuruan berat badan dan badan rasa sihat dapat rasai.

Maklumat lanjut :http://goodlifestyle4all.blogspot.com/p/kenali-life-cleanse.html

No comments:

Post a Comment