GUESTBOOK

Wednesday, December 30, 2009

FUHHH..PENAT EXCERCISE...HASILNYA!!!


HARI NI PAGI-PAGI LAGI AKU DAH BANGUN.....GOOD NEWS BUAT AKU HARI NI...BERAT AKU DAH TURUN LAGI 400gm...hehehe...walaupun sedikit tapi aku bangga...alhamdullilah hasilnya dari penat aku exercise selama seminggu ni....hehehehe...total 8kg aku berjaya turun dalam masa dua bulan ni...alhamdulillah!!!aku berdoa dan terus berusaha agar target berat aku dapat dicapai sebelum abis bulan february 2010...amin!!!

Hari ni aku dan hubby nak balik melaka...hehehehe..lama dah tak naik treadmill kat umah tu.....buat korang sume yang nak kuruskan badan tu...berusahalah bersungguh-sungguh...yang penting displin diri tu yang paling penting....tak rugi kalo nak kuruskan badan...seperti biasa aku akan laungkan motto aku ni sebagai pencetus semangat baru ditahun yang baru yang semakin hampir menjelang tiba....HIDUP TANPA LEMAK BERLEBIHAN..........................

No comments:

Post a Comment