GUESTBOOK

Pages

Monday, December 14, 2009

LAST 7 DAYS SLIMMING PLAN














HARI PERTAMA HINGGA KE HARI KETUJUH

Pagi - breakfast with fruits je...aku pilih buah epal kecuali pisang

Tengahari - makan sup sayur , kalo nak lebih sedap masukkan perasa tomyam kecuali kentang

Malam - makan sup sayur lagi dan buah buahan kecuali pisang


ps:- aku cuba nak minum susu tapi tak menepati citarasa aku ni jadi aku pilih air suam dan air mineral water sebagai ganti...kita perlukan sekurang2nya 3 liter air sehari...jadi aku dah standby 2 botol besar 1500ml air mineral spritzer utk dihabiskan dalam sehari......alhamdullilah minggu lepas nye plan aku dah dapat turun kan sebanyak 500g

ok la kawan-kawan.....nanti aku kasi aku nye slimming plan utk minggu depan lak...stay tune!!!

No comments:

Post a Comment